Novi Sad
22.03.2016.
15:17 > 15:16
Blato na putevima, ledeni nanosi, delovi motornih vozila, kao i ostale "predvidive i nepredvidive" prepreke, čest su razlog zbog kojeg dolazi do saobraćajnih nezgoda.
  • Terješkova

    23.03.2016 11:08
    Treba čepati 170km/h kroz grad, ubiti pešaka na "zebri" i još kazniti porodicu nastradalog što je prelazio na pešačkom prelazu....
    Sprdnja od zakona!!
  • Srpsko razmišljanje

    23.03.2016 06:56
    Sudeći po zamisli odredbi ovog zakona, nije bitno to da li će vozači nastradati, nego ko će to platiti.
  • Milan

    22.03.2016 21:13
    Vozaci odgovorni ako stradaju
    Isto vam je u okruzenju,U B i H prvo ste strani drzavljanin ako dodjete iz Srbije ,sreca ako niste nikog udarili ili naleteli na pesaka tj.nema nikoga na putu da ste ga povredili onda kaze neprilagodjena brzina,a na mestu poginulo 20 tak osoba i kazu kao u sali ukleto mesto,nedaj boze da imate i malo alkohola.Kolovoz mastan,,suv a vozila klize i prevrcu se u potok pre mosta 50 metara i niko nista nepreduzima.Tu i brzina od 20 km.pravi haos nema kontrole gore od leda i snega.O pohabanom putu rupama nevredi ni govoriti pogotovo kada je kisa pa se rupe naliju padavinama lomi se necija imovina.Osiguranja nista nepriznaju jos su podigli ovbavezno osiguranje stete nadoknade nista.Jer ih stiti nakaradni zakon.Predvidjene ili nepredvidjene prepreke problem kako ih dokazati.Moj prijatelj je naleteo u krivini na pregazenog psa da bi ga izbegao skrenuo desno sleteo sa puta medju kopace koji su tu sedeli odmarali zakacio dvoje ljudi levom stranom,da izbegne savio desno i udario u betosku kacu za vodu njemu velika steta ova dvojica lakse povrede i kriv je.Ko uklanja sa kolovoza ko kontrolise kolovoz koliko puta u godini pri kojim temperaturama kolika je smesa bitumena frakcija u matrijalu kojim se krpe ostecenja u kolovozu..Mnogo pitanja za bezbednost u saobracaju podele po kategorijama vozila, puteva,sredstva od registracija osiguranja su nam najveca ne samo u regionu a sta se uradi sa sredstvima uzmite samo motorase ili djipove placaju nenormalno mnogo.
  • pioppo

    22.03.2016 21:09
    Samo u...
    Srbistanu, Turkmenistanu, Belarustanu, Rusistanu i ostalim civilizacijski razvijenim stanovima..
  • Brus Vilis

    22.03.2016 20:58
    Najpre put mora postojati kako bi prilagodio brzinu kretanja.
  • Raskoljnikov

    22.03.2016 20:51
    Kakvo nam je sudstvo, ništa drugo i nije očekivano. Čuj da predvidi prepreku, lepo je advokat Ilić objasnio šta se desilo sa ledom. Policija se samo ogradi, a mladi kad nastradaju nikom ništa. Samo pobeći iz ove zemlje.
  • :o

    22.03.2016 20:38
    Uvek se iznova zapanjim koliko nista u ovoj zemlji nema veze sa logikom. Policija bi trebalo da predlozi da se losi zakoni menjaju jer ima najvise iskustva sa primenom losih zakona. Ali ne. Oni kao papagaji brane i ponavljaju "slovo zakona", ma koliko oni debilni bili. Treba da nestanemo vec jednom, da ove prostore naseli neko sa vise mozga.
  • /

    22.03.2016 20:24
    /
    nekada je nanosenje blata bilo kaznjivo.
    vaspitaniii seljaci su pored puta lupali gume da bi ih ocistili.

  • Viktor

    22.03.2016 19:13
    Ovo "osobinama i stanju puta"
    im je zaradilo više para nego kompletna industrija, koje da ima - ne bi bilo "osobina i stanja" puteva.
  • AMSJ

    22.03.2016 16:59
    Svakako, brzina voznje se mora uskladiti sa divljacima i divljinom.
  • ilija

    22.03.2016 16:58
    jbg takva nam drzava
    pa da NEPRILAGODJENA BRZINA USLOVIMA PUTA jedan od zakona koji u srbiji i jos par drzava u svetu ne stima jer kako prof iz bez saob objasnio ako ides 5 na sat i udaris u parkirano vozilo to je neprilagodjena brzina uslovima puta jer u suprotnom ti bi stao i ne bi napravio saob nezgodu jedan od zakona koji u srb te uvek okrive i uvek okreni obrni ti si kriv ali od svih nasih umova niko se nije setio da izmeni taj zakon
  • Mladen

    22.03.2016 16:47
    Baš me interesuje da li ovako reaguju/dosuđuju kada se ovakva ili slična saobraćajna nesreća desi recimo vozilu sa nemačkim tablama, osobi koja je član ADAC-a?
  • Goran

    22.03.2016 16:39
    Ne vidimo rupe na putevima, pa ne vidimo ni naplatne rampe. A ne vidimo ni potrebu da registrujemo kola. Ako je ovo ok, i ovaj zakon je ok.
  • Drum

    22.03.2016 16:37
    Da, da, uvek je neprilagođena brzina...

    Šta god se desi, uvek je brzina kriva, pa ti vozio 10, 20, 50, 150, ali uvek je brzina!

    Prošle sedmice sam bio u Bukovcu i skroz od okretnice u Bukovcu pa dalje u Petrovaradin, neko je naneo pozamašnu količinu blata. Ja sam skrenuo ka Mišeluku, pa ne znam gde je taj završio u Petrovaradinu.
    Takve treba kažnajvati najstrožije, jer blato na putu i malo kiše, to je gore nego led!

    U Singapuru, kamioni koji izlaze sa gradilišta ne smeju da izađu sa blatnjavim točkovima, nego ima pre izlaza betonska ploča, na kojoj MORAJU da operu točkove od blata, pa tek tada da izađu na ulicu. A kazne su velike za ne poštovanje tog pravila!

    Kod nas jedina prilagođena brzina je 5 na sat, jer ispred treba pustiti 5 ljudi koji će peške da idu i proveravaju svaki deo puta, bar sam ja tako shvatio taj pojam prilagođena brzina...
  • Divljina

    22.03.2016 15:22
    Ukratko u ovoj zemlji su gradjani krivi za sve i pored toga što imaju obavezu plaćanja bezbroj državnih službi za razna održavanja. To smo znali i bez ovog teksta.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna